Efekat ogledala na noktima - kako ga postići?

Znam da današnja tema nije posebno inovativna, i da je ovakav efekat na noktima davno bio hit, ipak, moj utisak je da su i dalje popularni, i da jednako privlače pažnju i izgledaju lepo, kao kada se trend pojavio. U nastavku posta čitajte kako sam uradila ovaj manikir, kao i koje sam proizvode koristila, a na kraju posta je i video objašnjenje.


Kao neko ko je opsednut ovih prahovima za nokte, bila sam jako začuđena kada sam shvatila da sam zapravo probala skoro sve vrste i boje ovih prahova, sem onog standardnog - srebrni prah koji daje efekat ogledala.
Kako se oni koriste?
Kao što rekoh, više puta sam o ovome pričala, kako na blogu, tako i na instagramu, ali je ovo i dalje najpopularnija tema. U kratkim crtama ću objasniti kako funkcioniše ova tehnika:
 prvo se nanesi bazni lak/gel, boja po želji, kako god inače lakirate nokte
 jako je bitno da nakon toga nanesete NO WIPE Gel Top Coat
(to znači da se nokatna površina ne lepi na dodir nakon sušenja gela u lampi)
→ nakon što se gel osuši možete utrljati prah na nokatnu površinu
(prstima, sunđerom, sunđerastim aplikatorom, silikonskim aplikatorom, čime god)
→ na kraju naneti još jedan sloj No Wipe Gel Top Coat-a kako se prah ne bi izgulio, oprao, ili čak izgubio efekat ogledala, ukoliko nanesete neki drugi gel/lak preko



Golden Rose WOW! 13
Clarissa No Wipe Top Coat
Alexandar COsmetics Mirror Powder


Direktan link ka videu - OVDE


Share:

0 comments